Swieta tuz tuz

18:04

Święta tuż tuż. Jest wiele powodów za które uwielbiam święta. Ogólnie nie cierpię rodzinny obiadów czy spacerów. Brzmi to bardzo źle, jednak ja po prostu lubię swoje towarzystwo kiedy jest czas na rodziny posiłek czy nawet kiedy idę się przejść. Jednak kiedy przychodzi czas na święta to przyznam, że nie mam nic przeciwko rodzinnym obiadom czy spacerom. Nawet lubię posiedzieć koło rodziny i ich posłuchać kiedy są święta. Również uwielbiam atmosferę świąteczną, śnieg, choinkę, bombki, światełka, kolędy... to taki magiczny czas. Niestety jak zwykle w Anglii nie ma śniegu, jednak jakoś to przeboleje. Gdyż nawet jak by był śnieg czy by go nie było to i tak bym była szczęśliwa, że w końcu są święta.
Wiele ludzi mówi, że święta sprawiały im radość kiedy byli młodsi. Jednak ja muszę powiedzieć, że inna liczba prezentów które dostawialiśmy czy to, że nie czuje się magi kiedy ubieramy choinkę. Nie powinna robić na nas większej różnicy. Gdyż powinnyśmy się cieszyć z świąt, nie zważając na nasz wiek. Gdyż prezenty nas uszczęśliwią na jakiś czas to potem o nich zapomnimy. Więc prezenty to mniejsza część świąt. Szczęście innych to jest najważniejsze w święta. Nie mówię tu o spędzaniu czasu z rodzicami czy przyjaciółmi. Tylko mówię o zwykłym szczęściu innych i naszym . Przechodząc do dekorowania choinki. Wiem, że może to nie sprawiać wam radości. Jednak możecie pomóc swoim rodzicom czy nawet swoim młodszym rodzeństwu, jeśli je macie. Uwierzcie mi dekorowanie choinki z kimś jest znacznie lepsze, niż dekorowanie choinki samemu. Może nie uwielbiacie dekorować choinki, lecz warto pomóc drugiej osobie by ją uszczęśliwić.
Jest to jednak tylko moja opinia, a waszą opinie na temat świąt możecie pisać w komentarzach.






















You Might Also Like

67 komentarze

  1. Ja kocham całą tą aurę. Niby komercja i w ogóle, ale te wszystkie ozdoby, światełka itp. dodają świętom uroku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie czuję świąt w tym roku, w poprzednim też nie czułam przez brak śniegu. W tym roku prawdopodobnie nie będziemy mieć choinki co jest jeszcze gorsze..

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że kolejne święta będą bardziej lepsze dla ciebie :).
      pozdrawiam :).

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, super napisane! ;) masz to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Ja też nie czuję świąt, ale to nie zmienia faktu, że nie mogę się ich doczekać <3 Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tą magię swiąt czuję od listopada. :P Cudne zdjecia! ALe masz porządek nabiurku! *o*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, bardzo inspirujące :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! ♥ Bardzo mi się podobają :)
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam atmosferę świąteczną tylko szkoda że nie spadł śnieg. Śliczne zdjęcia :)
    siwa7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie czuję tych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja je czuje już od 2 tygodni także.. :') śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja świąt nadal nie czuję! jednak kocham święta za to, że wszyscy są razem. Uwielbiam ten świąteczny czas i cały czas czekam aż poczuję magię świąt! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. widze w pokoju masz całkiem fajne ksiazki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam święta! Rodzinna atmosfera jak dla mnie zawsze super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się :) Osobiście nie czuję zbliżających się świąt tak jak to czułam kiedyś, ale to nie oznacza, że na nie nie czekam i się z nich nie cieszę. :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)
    Mogła bym wiedziec jaki to model aparatu? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przez ten brak śniegu, nie czuję tej atmosfery :) dobrze, że nadrabia za to choinka w pokoju i wszelkie ozdoby! bardzo lubię święta, to jest najlepszy okres w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz prześlicznego bloga ! Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! Super :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym, żeby te Święta były białe, ale niestety nie będę. W takim przypadku, aby wczuć się w atmosferę odpalam lampki i jakieś nastrojowe filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje! :*
    Cudowne i piękne zdjęcia. ;)
    Świetne posty :)
    Powodzenia w blogowaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. juz po zdjeciach widze ze masz bardzo ladnie w pokoju! :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak <3 coraz bliżej <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czuję świąt, jednak lubię tę rodzinną atmosferę. W tym roku chyba nie będzie śniegu na święta
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne detale!<3
    Te osłonki są śliczne!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, z przyjemnością się je oglądało :)
    Może obs za obs ? jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia, z przyjemnością się czyta wpisy, są bardzo lekkie.

    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam klimat świąt! Sama właśnie dzisiaj ubierałam choinkę :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już czuję magię świąt, mimo, że ciągle u mnie nie ma śniegu :D
    Śliczne zdjęcia, aż miło się je ogląda ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny lekki wpis i super zdjęcia :)
    www.centrumnakrancuswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. aparat, który masz robi niesamowite zdjęcia ;)
    przyjemnie sie czyta wpis, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również uważam, że święta to taki czas którym każdy powinien się cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przejmuj się, nie tylko w Anglii nie ma śniegu, u nas też nie ma, przez co trochę ten świąteczny klimat jets inny, ale cóż... ;/
    ja tam się cieszę z tych świąt, po raz pierwszy spędzam je na swoim z moim narzeczonym, także tym większa radocha :) wczoraj ubieralismy choinkę :)


    Świetne zdjęcia! :)
    Masz rację, święta powinny cieszyć, niezależnie od wieku, jaki mamy...


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kocham Święta dlatego, że spotykamy się w końcu wszyscy całą rodziną i można odpocząć trochę od szkoły. Dlatego, że uwielbiam obdarowywać innych prezentami i widzieć radość na ich twarzach (sama w sumie też lubię otrzymywać prezenty ;p) Dlatego, że uwielbiam jeść pyszne wigilijne potrawy. I ogólnie za cały klimat Świąt <3
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgodzę się z Tobą, prezenty nie są miarą udanych świąt!
    Śliczny masz pokój :)
    Obserwuję :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jakość zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  37. mądre słowa ;) świetne zdjęcia !!
    zapraszam na mojego nowego (starego) bloga ;)
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta..samo to słowo brzmi pięknie! Jestem najmłodsza w rodzinie więc to właśnie mi przypada dekorowanie choinki, ale zawsze pomaga mi siostra! ^^
    Zdjęcia piękne, ale mało tematyczne :/

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje ;*
    cudowny blog i zdjecia super notki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Te zdjęcia są tak idealne *o*
    Obserwuję!

    http://swiatwedlugiwi.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  41. Klimat i tak jest wspaniały, nawet jeśli czuć go ciut mniej niż jak miało się kilka, kilkanaście lat mniej;p Gdyby chociaż śnieg był to jakoś bardziej można się wczuć, no aleee i tak się cieszę że idą święta;)
    A dekorowanie choinki to już od kilku lat przydzielone mi zadanie ;)

    Zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Osobiście od paru lat nie czuję atmosfery świąt i nie wiem czy to przez brak śniegu, czy po prostu problem tkwi gdzieś indziej.. Ale mimo wszystko lubię święta ;) To jest ten czas w roku kiedy mogę trochę odpocząć od codziennych obowiązków :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja przestałam trochę czuć te święta, ale uwielbiam kiedy rodzinka jest w komplecie i można porozmaiwac ze wszystkimi i w ogóle :D Bardzo fajny post i super zdjęcia !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia :)
    Wygląd również niczego sobie ;)
    Będę zaglądać tu częściej.

    Co do świąt, to nie martw się, u mnie też nie ma śniegu. Mimo tego, że śniegu nie lubię, to chciałabym takich prawdziwych świąt, a za oknem 12*C. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia, bardzo jasne i przejrzyste :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czytając ten post z zwłaszcza fragment o ubieraniu choinki czułam się jakbyś wyjęła fragment moich myśli i przepisala je do Internetu. Myślę że warto na chwilę wstać od komputera i zwyczajnie pomoc, aby potem widzieć uśmiech na czyjejś twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja w tym roku świat nie czuję choć bardzo bym chciała. Wydaje mi się jakby te wszystkie ozdoby były wsadzone do domu tak dla żartu, w lipcu, jakby ktoś chciał urządzić słaba parodie tych świat. Masz rację z tym co piszesz jednak to nie zmienia moich odczuć :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście nie czuje tych świąt. Prawdopodobnie to przez brak śniegu.
    Jednak biały puch i Kevin w telewizorze to to czego mi brakuje, aby poczuć tą magię. Choinka na szczęście już ubrana! :)
    Życzę pogodnych i wesołych Świąt!

    http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ja ubieram choinkę sama, jedynie przy lampkach potrzebuję pomocy :)

    ps. wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam tak samo jeśli chodzi o czas spędzony z rodziną. W święta po prostu to uwielbiam, natomiast przez resztę roku... niekoniecznie. I mimo mojego wieku cały czas tak samo cieszę się na te dni, kiedy śpiewamy kolędy czy siedzimy przy choince. To magiczny czas, który po prostu kocham.
    Gdyby tylko był śnieg, byłoby idealnie :)

    Wesołych świąt! ❤
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    PS. cudowny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie musisz się martwić, u nas też śniegiem "nie grzeszy" :D Mi też już udziela się świąteczna atmosfera, od razu wszyscy są dla siebie milsi w domu :) Obserwujemy?
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. ja także uwielbiam święta ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo miło się czytało:) uważam tak samo! mieszkam we Francji i niestety też brakuje mi tego śniegu...
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog, zakochałam się *,* będę tu częściej zaglądać.
    http://blogjuliettawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Genialny post !
    Zapraszam do mnie (nowy post)
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. W Święta wszystko przeżywa się inaczej, lepiej<3
    Osobiście uwielbiam spędzać czas z moją familią, nie tylko w Święta;]
    + śliczne detale<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/christmas-ugly-sweaters.html

    OdpowiedzUsuń