MY RECENT FAVOURITES!

22:50

 Dziś przychodzę do was z trochę innym postem . Szkoła już nie daje mi tak w kość , czas mija       teraz  tak szybko . Niedawno były wakacje a tu nagle święta . W dzisiejszym poście pokaże wam najwięcej słodyczy ,bo moje życie bez nich by było do niczego .
  Ulubieńcami są świąteczne dekoracje . Mam tradycje , że co rok ozdabiam swój pokój . Uwielbiam tą atmosferę ,że już święta czekają .Zazwyczaj kupuje bardzo tanie dekoracje lub robię je sama .
 Kolejne świąteczne ozdoby , tak jak mówiłam uwielbiam świąteczną atmosferę.Uwielbiam tego typu dekoracje . Możesz je powiesić nad łóżkiem , biurkiem itd . 
 Święta bez kartek świątecznych się nie odbędą . Tu w Anglii każdy je sobie daje , dla nauczycieli , znajomych , szefa,pracownika,przyjaciela itd. .Uwielbiam tą tradycje , jedna mała kartka a potrafi ci poprawić humor .
 Nigdy nie słyszałam , że są batony z 7days . Dostałam go na mikołajki w Polskiej szkole i był przepyszny . 
 Cukierki 'poppets' są przepyszne . Znalazłam je przez przypadek i od razu przypadły mi do gustu . Ale przyznam się że wole miętowe ponieważ nie są aż tak twarde jak druga paczka .
 M&M's o smaku masła orzechowego . Na początku jak je spróbowałam było one ohydne , lecz z
 czasem zaczęły mi one smakować . Mogą one nie przepaść do gustu dla każdego .
  Niestety zapominałam nazwę tych cukierków . Są to moje ulubione cukierki ,spróbuje się jedną paczkę tych cukierków i chce się więcej .
  Niestety zapomniałam nazwę tych lizaków . Na początku kiedy to kupiłam te lizaki to sądziłam , że będą zbyt słodkie .Lecz się myliłam , nie są za słodki ani za gorzkie .
 Lizaki jagodowe to moje życie . Jak będziecie mieli szanse to musicie je kupić .
 
Pomadka Baby Lips jest dla mnie nie zastąpiona . Zabieram ją wszędzie , małe opakowanie pomaga mi aby ją  przechowywać w kieszeni od marynarki do szkoły .
 Podkład z 'vichy ' , jest jak na razie najlepszy . Zostaje na skórze cały dzień , nie świeci mi się po nim twarz i nie dostaje po nim żadnych wyprysków .

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Trochę dziwne te M&M'sy :P

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. podkłady z Vichy jeszcze nie miałam , ciekawe jakby się u mnie sprawdził:) słyszałam o nim dużo dobrych opinii:) obs.

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam ozdoby świąteczne, nadają takiego klimatu i magii w ten czas :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podkład świetny;)

    obs za obs? zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę :) + wesołych świąt :* http://rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na konkurs świąteczny na mojego bloga!
    Do wygrania bardzo ciekawy zestaw, a trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie:
    Co wprowadza Was w świąteczny nastrój?

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię czekolady milka. I w sumie więcej słodyczy nie jem

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się na te m&m'sy ;oo
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Ja już obserwuję.:)
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. m&msy i kartka z sową :D haha super! ;)
    BUZIAK!

    http://mllescarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa ile słodyczy! Jak na łakomczucha przystało, pożarłabym wszystkie w całości :P hehe :)
    Ja właśnie dzisiaj ubierałam choinkę i przystrajałam dom, jak co roku niezbyt do tego podchodzę, tak w tym roku sprawiło mi to nawet frajdę :P hehe
    A tej dłuuugiej przerwy świątecznej, to Wam mega zazdroszczę :( buuuu
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Super post, zapraszam: karos-blogg.blogspot.com . Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile słodyczy ;) Ja też w tym roku dekoracje robiłam sama, bardzo ładnie przystrojony pokój. Ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutko tu widzę :D

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że większość z tych słodyczy nie jest dostępnych w Polsce.. ;/

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki,naprawdę bardzo mi się podobają! Szkoda,że tu w Polsce nie ma tych wszystkich słodyczy :(
    Wesołych świąt życzę :)

    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, jakie smakołyki! :)

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja słodyczy nie jem prawie wcale :)
    Mój blog-kiik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki świetny bałwanek a ta choinka ♥ normalnie jest klimacik ;3
    Wesołych Świąt! :*
    i zapraszam do siebie :*
    http://maarcixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ;) uwielbiam słodycze zresztą jak każdy ;)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu, obserwuję ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :D Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki Baby Lips ;) Również bardzo lubię świąteczne ozdoby i co roku przystrajam nimi mój pokój :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm zazdroszczę cukierków, wyglądają bardzo smakowicie :)
    Nie używałam jeszcze nic firmy Vichy, no ale zawsze można spróbować.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo pudrowe lizaki *-* kiedyś je uwielbiałam :D
    Obserwujemy ?
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeej jakie świąteczne kartki ! Też takie chce =^.^=
    obs/obs ? ja już obserwuję :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń