Postanowienia Na Lato

17:10

Zdrowe Odżywianie.
W lato stawiam na lekkie dania, owoce, warzywa są wszędzie, wręcz dokoła nas więc nie będzie to takie trudne aby je znaleźć. ''Zdrowe odżywianie jest dla nas bardzo ważne. Wpływa na nasz wygląd, samopoczucie i długość naszego życia.''
Ogólnie to jestem wielką fanką słodkiej żywności, dlatego postaram się ją odłożyć na tego roczne wakacje. Oczywiście będą takie dni kiedy sobie pozwolę, bo uważam, że głupotą by było kompletne wykluczenie tej żywności z mojej diety. 
Jednak teraz są wakacje, ciepłe dni są przy nas non stop. Dlatego nie polecam jeść codziennie roztopionej czekolady kiedy możemy to zastąpić jakimś owocem. 

Spędzanie czasu z moim psem
Mam psa już od trzech lat, a niestety trochę go zaniedbałam. W tego roczne wakacje postaram się z nim wychodzić częściej na spacery. Gdyż zrozumiałam, że sama jego pielęgnacja nie wiele robi. Jest to mój pies, i nikt z nim na spacer zamiast mnie nie pójdzie.Chciałam go, mówiła, że będę z nim wychodzić minimum dwa razy dziennie, a skończyło się to na minimum na dwóch spacerach tygodniowo.  Chcę dać możliwość dla mojego psa aby, poznał nowe miejsca,psy i żeby po prostu zobaczył co się dzieje poza domem. ''Jedno podwórko szczęśliwego psa nie czyni'', dlatego teraz muszę się słuchać tej zasady, aby pamiętać, że pies to nie zabawka i ma swoje potrzeby.




Wspomnienia
Wspomnienia to  niesamowita rzecz, które pozwala nam zobaczyć szczęśliwe momenty, lub nawet smutne. Pozwala nam zatęsknić, pomarzyć aby to znowu się wydarzyło, lub po prostu pozwala nam się uśmiechnąć.
Wspomnie to powrót do chwil, które minęły, i już nigdy nie wrócą, mogą to być wspomnienia z wakacji, świąt, dzieciństwa, czy nawet z wczoraj.
Tego roczne wakacje muszą zawierać dużo wspomnień, będę robiła zdjęcia, i będę zbierała rzeczy które mi pozwolą przypomnieć dane momenty. Robię to dlatego, że chcę za rok pamiętać, że spędziłam ten czas korzystnie.

Aktywność fizyczna
''Bycie aktywnym fizycznie to kluczowy element dłuższego, zdrowego, szczęśliwego życia. Aktywność fizyczna pomaga łagodzić stres i zapewnia ogólnie dobre samopoczucie''.
Oczywiście aktywność fizyczna to nie tylko ćwiczeni, lecz również mogą to być rolki, rower czy nawet deska.Aktywność fizyczna zalicza się również jako spacer, dlatego rolki itd, to bardzo dobre rozwiązanie dla takich leni co ja gdyż nie przepadam za ćwiczeniami. Dlatego postaram się w tego roczne wakacje być bardziej aktywną. Myślę, że więcej mojego wolnego czasu spędzę na rolkach, rowerze i desce.

Wychodzić więcej na dwór
Zazwyczaj spędzam czas sama, nie wychodzę za bardzo na zewnątrz, gdyż lubię moje towarzystwo. Jednak takie siedzenie samej non stop nie jest dobre, chcę zmusić siebie do poznania więcej osób. Bo jednak takie siedzenie samej nie jest dobre dla nikogo, marnujemy nasz czas bo najczęściej jest tak, że siedzi się cały dzień przed internetem, lub bo prostu siedzimy i nic nie robimy. Kiedy możemy wyjść na dwór, i zobaczyć nowe miejsca, poznać nowych ludzi, czy po prostu nawet wyjść na spacer i spokojnie pomyśleć.

 Czytać więcej książek.
Z książkami to u mnie jeszcze nie jest tak najgorzej, tak zazwyczaj to potrafię przeczytać dwie książki w miesiąc. Co jest dla mnie wielkim sukcesem, gdyż kiedyś, udręka było dla mnie przeczytanie książki przynajmniej rac na cztery miesiące. Dlatego postanowiłam, że moim celem na wakacje jest przeczytanie 5 książek.


DIY
Odkąd pamiętam byłam wielką fanką pomysłów diy, jestem fanką diy, może dlatego, że nigdy nie lubiłam wydawać na rzeczy za dużo, bo wiedziałam, że mogę zrobić to sama nie wydając przy tym kosmicznej ceny. Z sukienek robiłam bluzki, czy spódnice, z starych spodni robiłam spodenki, czy nawet skracałam koszulki. Jest wiele pomysłów na diy wystarczy wpisać w przeglądarkę 'DIY' a internet znajdzie, nam pomysły o których nawet nie mieliśmy pojęcia.

Pielęgnacja włosów
''Zadbane i zdrowe włosy to atrybuty każdej dziewczyny. Pozwalają błyszczeć w towarzystwie i czuć się pewniej w każdej sytuacji. Prawidłowe dbanie o włosy nie jest łatwą kwestią, gdyż wymaga sporo czasu i energii.''
Kiedyś tak nie przykładałam uwagi tak na moje włosy, gdyż mało mnie to obchodziło czy przypadkiem moje włosy wyglądają jak normalne ułożone włosy, czy może wyglądają jak siano. Jednak z wiekiem zaczął mnie stan moich włosów nieco bardziej obchodzić, dlatego na te wakacje mam postanowienie aby dbać o nie jeszcze bardziej.


You Might Also Like

76 komentarze

  1. Moje postanowienia są każdego dnia... Nawet co godzinę postanawiam SOBIE COŚ... nawet postanawiam, że postanawiam dotrzymać tych postanowień :D... No ale niestety nie zawsze mi to wychodzi, a Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo świetne postanowienia życzę Ci powodzenia by udało Ci się wszystkie spełniać. Ja również postanowiłam sobie, że będę czytać więcej książek i że będę bawić się z psem. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Mój blog --->http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam przede wszystkim na zdrowy tryb życia - w końcu to kocham!
    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne postanowienia, zwłaszcza jeśli chodzi o zdrowy tryb życia :) trzymam kciuki!♥

    post o internetowych przyjaciółkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam całkiem podobne postanowienia ;)
    Śliczne zdjęcia, masz świetnego psa :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanowienia bardziej tyczą się bloga- regularności, gdyż od zawsze miałam z nią problemy
    Słodki piesek!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne postanowienia, mam kilka podobnych!
    Cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    olga-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne postanowienia ;) Muszę sobie spisac taką listę postanowień i celów :P
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tak samo z psem mam problem i z wychodzeniem na dwór :) ja wspominam codziennie, zazwyczaj przed spanie oglądam zdjęcia i filmy z pobytu u kuzynki :C zapraszam do mnie, jesteś miel widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz słodkiego psa! Ja też moje trochę zaniedbałam, ale staram się to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba nie umiałabym wytrzymać bez słodyczy więc podziwiam ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwierzęta w moim życiu są na pierwszym miejscu. Mam świra na punkcie swojego konia, psa i dwóch kotów. To strasznie... to najlepsze, co mnie spotyka codziennie :) Więc powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bardzo chciałabym w końcu zmienić swoje żywieniowe nawyki ale jakos nie moge się tego nauczyc..
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu sliczne zdjecia! :P
    super blog! <3 obserwuje i zapraszam domnie

    royalbed-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super postanowienia!
    słodka psina :)
    http://charlotte-chaaarlotte.blogspot.com/2015/07/world-dresses-with-shein-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam troche inne cele, ale niektore sie pokrywaja :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne postanowienia :) ja mam w planach zdrowe odżywianie i sport :)
    zapraszam do mnie :*** http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne spodenki. Ja nie mam postanowień ;/
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh dear!<3 Masz cudownego psiaka:) A zdjęcia robisz świetne, takie 'miękkie'..xD

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje postanowienie to wrócić do ćwiczeń i zdrowego odżywania się :)

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. moimi postanowieniami również są większa aktywność fizyczna i częstsze wychodzenie na dwór :)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że mamy podobne postanowienia na lato! :) Mam nadzieję, że nam obu uda się w nich wytrwać. Masz świetnego bloga :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale uroczy piesek ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ;) dąż do celu z tymi postanowieniami, też bym chciała przeczytać więcej książek.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne postanowienia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post, również mam dużo postanowień :)
    pozwalam sobie na obserwację, pozdrawiam gorąco :*
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piszesz w taki fajny sposób! Od razu wszystko rzuciłabym i wyszłabym na dwór, nie zważając na godzinę :)
    Dzięki Tobie mam plany na jutro :) Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis, takie postanowienia są super :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny post! :) Tak trzymać :D
    Masz ochotę na wspólną obs? :) Daj znać u mnie! :)

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. W czasie wakacji dobrze wykorzystać każdy dzień jak najlepiej, swietne pokazałaś propozycje. :) Kocham korzystać ze świeżych owoców których wszędzie teraz pełno i przygotowywać zdrowe posiłki, naprawdę świetne! No i koniecznie dużo ruchu, spacerów z psem, oraz ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post. Ja na szczęście latem nie jestem aż tak głodna jak zimą więc nie jest mi aż tak ciężko schudnąć.

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i ciekawy post, twój bloga bardzo mi się spodobał będę tu zaglądała częściej :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia i fajny post:) Obserwuję i zapraszam do mnie http://farrezestilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba każdy czasem coś postanawia, ale nie wszyscy mają na tyle silną wolę aby tego dotrzymać. Więc z całego serduszka trzymam za ciebie kciuki być miała wielką siłę samozaparcia i udało Ci się spełnić postanowienia :)
    PS: śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;p
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne szorty <3

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje postanowienia są baardzoo podobne do twoich ! :)
    Śliczny piesek <3
    Zapraszam : http://alexxis.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post ! ; )
    Może wspólna obserwacja ?
    http://dariaanowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne postanowienia! :) Chciałam spędzać czas aktywnie, jednak mi nie wyszło ;)
    Ale za to bardzo dużo czasu spędzam ze swoim kotkiem :D
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajmij się psiakiem, bo aż smutno czytać! Powodzenia w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nooo powodzenia w realizacji postanowień:) Czytanie książek to u mnie też cel na lato :)

    naszamarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. trzymam kciuki w realizacji postanowień! :) urocza psinka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz prześlicznego psiaka, zawsze o takim marzyłam, bardzo Ci go kochana zazdroszczę :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś kliknęła, ponieważ to moja pierwsza współpraca i bardzo mi na niej
    zależy.
    Zapraszam do mnie na bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudowny pies. I zdjęcia. I gust książkowy. I wyczucie stylu. Zazdrość mnie dopadła! :D

    ------

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Popieram wszystkie postanowienia i trzymam kciuki, żeby Ci się udało :)

    www.kolorowypingwin.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. hejka mogę wiedzieć kto ci robił tło na bloga? założyłam bloga i właśnie szukam kogos kto potrafi robić tło na bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja zaczęłam biegać już parę dobrych miesięcy przed wakacjami, ale niestety w lato się opuściłam i muszę wziąć się za siebie!! Ekstra blog :)
    http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. yummy can I please have your breakfast? and how cute is that dog

    www.thefashionfraction.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne postanowienia i ekstra zdjęcia! Cudny piesek ♥
    Obserwuję ;*
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę powodzenia w postanowieniach :) jeśli będziesz mieć silna wole to wszystko ci się uda! :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Też zawsze mam dużo postanowień ,ale spełniam tylko niewielką ich część :( Tobie jednak życzę powodzenia!

    Zapraszam : http://somewhere-over-the-books.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny wpis, zdjęcia naprawdę ładnie wykonane no i ciekawe postanowenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Każde z twoich postanowień przygarniam. Tylko psa zamieniam na kota. ;) Właśnie w sumie wypełniam opcje wspomnienia, bo wysyłam zdjęcia do wywołania z tegorocznej podróży. :D Zawsze milej je będzie oglądać na ścianie niż na pulpicie. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  55. a ja sb postanowiłam ze czesciej bd jezdzic na rowerze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne postanowienia, trzymam kciuki żeby Ci się udało je wszystkie zrealizować! :) Moje są bardzo podobne do Twoich. :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  57. Zostalaś nominowana do LBA, więcej informacji na moim blogu :)

    http://littleedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super postanowienia, też sporządziłam sobie taką listę postanowień i odznaczam w niej codziennie każdą rzecz, bardzo motywujące :D
    Może wpadniesz do mnie?
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny piesek !;) Bardzo ładne zdjęcia;)
    Podoba mi się twój blog;)
    zapraszam do obserwacji ;)
    Pozdrawiam, buziaki ;).

    OdpowiedzUsuń
  61. Także napisałam post o wakacyjnych postanowieniach i jak na razie całkiem nieźle idzie mi ich realizacja, więc Tobie również życzę dużo wytrwałości w wypełnianiu swoich celów.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piesek jest prześliczny!
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękniutkie spodenki <3 trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pomysł z takimi postanowieniami na lato, może łatwiej byłoby je spełnić niż te noworoczne :P Musze się nad swoimi zastanowić ale widzę że większość twoich byłaby moimi :D

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja większość tych postanowień od jakiegoś czasu utrzymuję, szczególnie tego, że nie siedzieć i nic nie robić, bo później tylko mówię, że zmarnowałam czas. Przy okazji chcę więcej rysować i nauczyć się gotować - chociaż tych najprostszych - to moje cele na lato. Podobają mi się zdjęcia, szczególnie te psa! :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki słodki piesek! :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Też staram się czytać więcej. Bardzo chętnie spędzałabym mnóstwo czasu na zabawie z moim kotem, szkoda tylko, że niedawno umarł ;/

    OdpowiedzUsuń
  68. No i racja :D Powiem Ci, że minął dopiero miesiąc wakacji, a ja przeczytałam już 8 książek! Uwielbiam czytać, ale będąc na studiach muszę czytać książki obowiązkowe, a w wakacje mogę poczytać dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  69. OMG, you dog is sooooooo sweet +_+

    Happy weekend,

    Nicoleta

    http://reinventyourself.guide

    OdpowiedzUsuń