ULUBIENCY MIESIACA

00:08

Witam jeśli czytaliście poprzedniego posta to wiecie o tym, iż miałam praktyki w podstawówce. To było świetne doświadczenie, lecz również bardzo wyczerpujące, Spędziłam tam pięć dni, lecz tę pięć dni nadal mi nie powiedziało czy to jest to co chcę robić w przyszłości. Został mi nie pełny rok aby wybrać liceum, liceum wiąże się z wybraniem już kierunku. A ja nadal się zastanawiam co jest dla mnie, w czym jestem dobra, czy to na pewno jest dla mnie. Ciągłe pytania które chodzą po mojej głowie, od najmłodszych lat miałam wielki lęk przed przyszłością.Jak na razie po głowie chodzi mi milion pomysłów gdzie mogłam bym pracować lub mieszkać w przyszłości. Niby młodość jest beztroska, lecz wymaga ona od nas decyzji które decydują o naszej przyszłości.
Dzisiejszy post będzie o ulubieńcach czerwca/lipca, pokaże wam produkty lub rzeczy które ratowały mi życie i sprawiały, że dzień był lepszy.


Znawcą kosmetyków to ja nie jestem, używam to co jest lekkie i  odpowiednie dla mojej cery. Tusz do rzęs ''STIMULONG''.  Podoba mi się  konsystencja tuszu, nie jest gęsta i wraz ze szczoteczką umożliwia perfekcyjne pokrycie i rozdzielenie rzęs. Nie tworzy grudek, nie osypuje się, starcza na bardzo długo. Pomadka ''RIMMEL LONDON 084'', Wytrzymuje dosyć długi czas na ustach, co jest wielka zaletą. Wyjątkowo gładko i lekko rozprowadza się na ustach, pozostawia piękny, matowy kolor. 
Puder ''ANEW'', chociaż jest on przystosowany dla osób starszych Przyznam się do używania go, lecz trochę w innych sposób, uwielbiam używać ten puder kiedy mam wory pod oczami, niesamowicie je zakrywa, nie ma po nich śladu , a ja mogę się cieszyć twarzą która nie wygląda jak zombie. 


Pamiętam czasy kiedy to nie chciało mi się sięgać po książkę, a teraz potrafię siedzieć po nocy czytając książki. Książki to magia, dobra książka potrafi cię zabrać w inny świat. Książki pomagają nam w byciu bardziej kreatywnym itd, gdyż potrafimy sobie wyobrazić co dzieje się w tej książce. 
Książkę ''Love Rosie'' czytam już chyba 4 razy, a nadal mi się nie nudzi, pamiętam doskonale każdą część w niej, lecz nadal mnie do niej ciągnie. Może ta cała historia, książka nie pokazuje nam kolejnej bajki o życiu, lecz prawdę. Płacimy za nasz błędy, błędy nawet potrafią czasem się zmienić w coś niesamowitego. Coś za co będziemy wdzięczni. Ogólnie książkę polecam na nudny wieczór, na pewno się wam spodoba. 
Książka ''Poprzeczna'' Książka która zdołałam przeczytać w 4 dni, tak mnie zainteresowała, że potrafiłam wszystko rzucić tylko, żeby ją przeczytać. Ogólnie opowiada ona historie, dzisiejszej młodzieży. 
Książka ''Zostań, jeśli kochasz'', ukradłam ją koleżance aby zrobić jej zdjęcie, ponieważ czytałam ją na internecie. Książka, powinna was poruszyć, samą sytuacja która się dzieje w książce. 


Ostatnio mam wielką obsesje na punkcie zegarków, nosze je dosyć często. Łącze je z rożnymi   stylami, uważam, że zegarki dopełniają nasz strój. Strój wygląda jakbyśmy poświeciły na niego trochę więcej naszego wolnego czasu, niż tak na prawdę poświęciłyśmy. Nie mam jak na razie mojego ulubionego zegarka, lubię wszystkie wzory i style zegarków.



Lakiery do paznokci, kiedyś wręcz nienawidziłam malować moich paznokci, lecz z czasem moja nienawiść przerodziła się w wielbienie . Myślę, że uwielbiam wyraziste kolory na moich paznokciach, które również poskreślają moje paznokcie.


Szampon w spreju, recenzja została skopiowana z strony ''Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów.''
Myślę, że watro posiadać ten szampon w spraju, gdyż może on nam się zawsze przydać gdy jesteśmy na wycieczce czy po prostu można go użyć kiedy nasze włosy mają gorszy dzień. 

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Bardzo fajni ulubieńcy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy! :)
    Bardzo ładne lakiery :)
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny złoty zegarek ! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ulubieńcy :)
    Nie czytałam tych książek ale oglądałam "Zostań jeśli kochasz" i "Love Rosie" świetne filmy.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam lakier z miss sporty. Najlepszy na wakacje. Suchy szampon to chyba ulubieniec roku, a nawet życia :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o, nie wiedziałam że jest ksiązka love rosie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, lubię takie czytać - zastanawiam się nad publikacją takiego posta na moim blogu :) Kurczę, ten lakier z Rimmela przepiękny !!! Dawno kupowałaś? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiazki wydaja sie byc fajne, ale jeszcze zadnej nie czytalam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, w pierwszej chwili myślałam, że to pierwsze jest z bloga Basi ahahah :D Świetne!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ulubieńcy!
    Od dawna chcę już zakupić książke "Love, Rosie', gdyż nie miałam okazji być na filmie.
    Super lakiery!
    Bardzo lubię suche szampony, są podręczne, a do tego łatwe w użyciu!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowni ulubieńcy, bardzo lubię również ten szampon od Batiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam książkę ,,Zostań jeśli kochasz" i jest super!

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post. :) Ja tak jak i Ty uwielbiam zegarki. A najbardziej lubię takie zwykłe bez żadnych ozdób.
    Książka " LOVE ROSIE" jest piękna, czytałam i na końcu się popłakałam. Polecam. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/07/my-favourite-phone-applications.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Genialny ten szampon :) ładnie jakościowo zdjęcia :) obserwuje adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :). Myślę, nad zakupem tego szamponu, a Twój post jeszcze bardziej mnie zachęcił :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te lakiery i super blog ! :) Dodaję jak najbardziej do obserwowanych !
    zapraszam do mnie : http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post , te lakiery do paznokci są świetne :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nowości, szczególnie podobają mi się zegarki :) Muszę wypróbować ten suchy szampon :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim ulubieńcem też jest Batiste i też uwielbiam książki. Wszystkie te co wymieniłaś czytałam :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi ulubieńcy :)

    zapraszam do mnie :D
    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy, też uwielbiam szampon bastille!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  23. używałam tego lakieru z rimmela 60 seconds i jest świetny :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego z produktów nie używałam ale chyba na suchy szampon sie skuszę ;)
    Uwielbiam ksiązki tego typu ale ostatnio jakoś nie mam na nie nastoju..
    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś byłam strasznym maniakiem książkowym, trochę przerwy i powoli znów wracam do czytania. Chyba wakacje temu sprzyjają ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zostań, jeśli kochasz"... miałam już dawno przeczytać tą książkę, ale jakoś nie mogę się za to zabrać. O Batiste słyszałam i wiele o nim czytam, chyba go kupię, bo ma całkiem dobre recenzje. Również za rok idę do liceum i zastanawiam się nad dwoma kierunkami, tj. humanistyczny czy biologiczno-chemiczny. :)
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetni ulubieńcy :) też ostatnio mam obsesję na punkcie zegarków, a kiedyś w życiu bym ich nie założyła... dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam jakoś nie jestem przekonana do "suchych szamponów";)


    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ulubieńcy :) Wszystkie te książki chciałabym przeczytać. Wydają się bardzo ciekawe, zresztą tak jak napisałaś :D
    Lakier rimmel'a Rita Ora jest świetny!
    - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ulubieńcy. Śliczne lakiery, szczególnie ten pod fiolet. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Absolutely amazing goodies, hun

    xx

    Nicoleta || http://reinventyourself.guide

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się nigdy nie chciało czytać lektur, książki, które sama sobie wybierałam, zawsze pochłaniałam w natychmiastowym tempie :)

    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne produkty :) Musze przeczytać : "Love, Rosie" - film był genialny :)


    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam suchy szampon Batiste! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia, uwielbiam suchy szampon chociaż używam go wlasnie sporadycznie :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciesze sie ze mnie odwiedzilas bo widze ze obie uwielbiamy ksiazki...<3 jeszcze te tytulu co podałaś to mistrzostwo! ;)
    rowniez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Love, Rosie i Zostan Jesli Kochasz planuje przeczytac:)
    pytalas o wspolna obs, obserwuje:)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Posiadam jedną z edycji suchych szamponów i jestem bardzo zadowolona. Świetny blog. Obserwuje!
    princesskifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawie brzmi suchy szampon, wiele osób go chwali. Chyba wypróbuję również ja :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post! Obserwuję, mam nadzieje ze sie odwdzieczysz:)
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post :* naprawdę meega lakiery do paznokci :) Miałam kupić suchy szampon ale jednak zrezygnowałam :d może w przyszłości :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Boziu jaki śliczny blog :o
    Już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajni ulubieńcy, ja również w wolnym czasie chcę zacząć czytać :)
    fajny blog chętnie zajrzę tu nie raz, obserwuję jeśli mozesz zaobserwuj mój :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog, od jakiegoś już czasu obserwuję :) Ale jedna wada, ortografia. Tusz* i powinno być "Witam Was po DZIESIĘCIO dziesięciodniowej przerwie". Pozdrawiam :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz, bo wiem co poprawić. :))

      Usuń
  45. super blog, bardzo łądnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  46. dużo słyszałam o tych książkach, ale nie miałam okazji do nich zajrzeć, ehh...
    NOWY POST - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Love, Rosie! Film i książkę! właśnie niedawno skończyłam ja czytać

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię szampony Batiste :) A "Love, Rosie" oglądałam, fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetni ulubieńcy! Piękne zegarki, własnie szukam jakiegoś fajnego dla siebie :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rzeczy :)
    Poklikałabyś w linki ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Również mam ten suchy szampon, jest super :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Napisz u mnie :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Też lubie ten szampon z Batiste!
    Muszę przeczytać te ksiażki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń