Wspomnienia

00:11

Czy tylko ja mam problem z niszczeniem drogiego sprzętu, co tylko dotknę to po jakimś czasie okazuję się, że to zepsułam. Na przykład mój laptop który zepsułam już milion razy, nawet nie liczę ile razy był już oddawany do naprawy, lecz teraz to go tak solidnie dobiłam. No cóż na razie mogę jedynie używać laptop mojej mamy, i czekać aż dostane komputer stacjonarny, który również na pewno zniszczę po jakimś czasie.
Jednak przychodząc do celu dzisiejszego postu chciałam wam trochę napisać o wakacjach, gdyż zostało nam ich tylko nie cały miesiąc. Ja jestem takim szczęściarzem który ma dłuższe, gdyż nasza szkoła jest nadal w budowie, a z tego powodu mam dłuższe wakacje o tydzień. Niby to nie długo, lecz dla mnie się liczy nawet jeden dzień, gdyż nawet się trochę obawiam tegorocznego rocznika ponieważ będzie on dla mnie ostatnim rocznikiem. Ostatni rocznik wiąże się z egzaminami i z składaniem papierów do nowej szkoły.
Wszystko się tak szybko dzieje, dopiero wyjeżdżałam z Polski i zaczynałam moją przygodę w Angielskiej szkole. A tu nagle tyle lat dosłownie przeleciało, przyznam, że był to mój najlepszy okres z życiu jak i najgorszy. Miałam wiele depresyjnego humoru w ostatnim czasie, nie mogłam się odnaleźć, ułożyć myśli czy pomyśleć co tu zrobić z sobą. Jednak teraz próbuje patrzeć bardziej optymistycznie i żyć przyszłością. Dzisiejszy post to jeden wielki bałagan, wszystko jest nie na temat, ale cóż musiałam to napisać, gdyż potrzebowałam wyżalenia się.






















You Might Also Like

39 komentarze

  1. cudne zdjecia i widoki a piesek rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wszystko niszczę :/ ostatnio zniszczyłem mijamy chłopakowi szklana Polkę w jego domu :( niezdarą ze mnie.
    Tez jestem teraz najstarszym rocznikiem w gimnazjum (nie licząc kiblow) i trochę sie boje :)
    Śliczne zdjecia :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i mam nadzieje ze wpadniesz :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Cudowne widoki! :)
    Świetny piesek :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :) w jakiej miejscowości nad morzem byłaś?
    Powodzenia w nowej szkole! :D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, piękny piesek <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zdjecia są śliczne! Wspomnienia to oś wspaniałego ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspomnienia pięknie uchwycone <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę dłuższych wakacji :D Ja też idę teraz do ostatniej klasy i się trochę boję...
    Faktycznie ten czas okropnie szybko leci...
    Cudowne zdjęcia!
    Nie tylko ty masz szczęście do psucia takich sprzętów, mam to samo :')

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też psuję drogie sprzęty, ostatnio popsułam aparat, a ogólnie fajny blog i zdjęcia ze świetną jakością! ^^

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W taki upał wskoczyłabym do tej wody, zazdroszczę ! :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nic nie zepsułam cudne widoki i fajny post
    http://blogvsnatalii.blogspot.com/2015/08/wyjazd-nad-morze.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia.Jednak ja mam odwrotnie chce coś zniszczyc żeby dostac nowe ale nigdy mi sie to nie udaje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana psina :)
    Nie mów, że wszystko psujesz! :) To są rzeczy i mają prawo się psuć, bo przecież są nietrwałe. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mój laptop tez juz jest na wykończeniu :(
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz bede konczyc gimnazjum i bardzo mnie to przeraza :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh, mój laptop przweróviła młodsza siostra i ma zalany ekram! :'( Drugi mam z 10-15 lat, a nigdy nie oddałam do naprawy! xD
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne widoki!
    Życzę powodzenia z nie-psuciem rzeczy :)
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, jejku cudny ten piesek !!

    oj, ja mam tyle na końcie rzeczy popsutych, że się w głowie nie mieści :D

    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeeeest! nie tylko ja jestem totalnym antynowinkotechnikiem ^^ Ostatnio znowu popsułam telefon a laptop czasami po prostu odmawia współpracy i nie chce się włączyć. Bardzo fajne zdjęcia. ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny piesek :) Ja też często psuję rzeczy, na szczęście te mniej wartościowe :D
    Zapraszam do mnie -> tutajjestemsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi na szczęście jeszcze nie zdarzyło się nic popsuć :) Świetne zdjęcia.
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh piękne widoki! Uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Przecudowny piesio ♥

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/08/mini-haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. wspomnienia zawsze pozostaja w pamieci:) Obserwuję Cie juz od dawna! :) Jeśli możesz, to kliknij ( to dla mnie wiele przy współpracy ) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, spoko, ja też mam problem z szybkim niszczeniem drogich sprzętów hahah :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ten rok szkolny zaczynam w nowej szkole z nowymi ludźmi których kompletnie nie znam. Jest to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ jestem mega nieśmiała i boję się ze to wszystko popsuje. Oddalabym wszystko żeby znaleźć się znowu w trzeciej gimnazjum. Muszę ci powiedzieć ze zazdroszczę ci ponieważ też bym chciała się przeprowadzić i chodzić do angielskiej szkoły. Bardzo podoba mi się twój blog i twoje zdjęcia *.*
    Zapraszam bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne zdjecia. *o* Zazdroszcze pobytu nad morzem.

    Fotorelacja z Portugalii - koniecznie zobacz. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam tak samo wszystko co dotkne zaczyna się psuć :-(

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę morza;)
    Ja już obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piesio! ♥
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietne widoki, słodki piesek!
    Zapraszam do mnie.
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziś spadł mi laptop na podłogę, aż mi się gorąco zrobiło-jednak wszystko działa i ekran jest cały hihi :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przez wakacje lekko stłukłam szybkę w telefonie. Nie mogę uwierzyć, że wakacje już powoli się kończą!
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tak miałam jak była mała, że jak coś dotknęłam to się psuło :P (przynajmniej mój brat nauczył się przez to naprawiać komputery ;P)

    A co do szkoły nie matw się ostatni rok nie jest taki zły!

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też często psuję różne rzeczy:P
    Poklikałabyś u mnie w linki w ostatnim poście?:) Będę wdzięczna:*
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać, a na pewno się odwdzięczę:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja az boję się dotykać niektórych rzeczy;p widzze ze mile spedzilas wakacje:)
    Obserwuje i licze na rewanz:D
    Zapraszam do siebie( nowy post-BAL GIMNAZJALNY , OBS=OBS)

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia
    Zapraszam na mojego bloga: http://stylowawiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń