GDYNIA

12:32

Aktualnie znajduję się w Polsce, a konkretnie to w Gdyni.W Polsce byłam dziewięć dni,lecz niestety już jutro muszę wrócić. Czy się ciesze, że wracam do domu? Trudno powiedzieć, na pewno wiem jedno, że w Gdyni się czuje lepiej. Co mam na myśli, że czuje się lepiej. Po prostu czuje się bardziej komfortowo. W streszczeniu mój pobyt w Gdyni, był świetny i na pewno będę chciała go jeszcze powtórzyć. po powrocie z Gdyni mam zamiar dać mój laptop do naprawy, aby powrócić do dodawania postów systematycznie i o konkretnej tematyce. Dlatego jak na razie mam trochę pomysłów na posty, lecz wole odczekać aż w końcu kiedy będę miała swój laptop  powrotem. Na koniec życzę wam miłego weekendu.
Zapraszam was na mojego instagrama- MÓJ INSTAGRAM














You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i zazdroszczę pobytu w Gdyni :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia,tęsknie za morzem!
    podoba mi się ten szal w kratkę :*

    Pozdrawiam,
    http://aprzybulowska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, jesienne zdjęcia :)
    Bardzo lubię polskie morze!<3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o tym żeby mieszkać w Trójmieście. Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham morze, więc jestem bezkresnie zazdrosna o tą Grydnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia jak na nie patrzę to czuję jak strasznie tęsknie za morzem i za wakacjami! :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci, bardzo chciałabym być o tej porze roku nad morzem :)
    affax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zdjęcia! Uwielbiam morze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zdjęcia! Uwielbiam morze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świat 😘 życzy www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń